Hakkımızda
10 yılı aşan çözümcülük
Innomind Strateji Ajansı, olağanüstü ihtiyaçlara inovatif çözümler sunan stratejik ihtiyaçlar odağında bir hizmet merkezi olarak faaliyet göstermektedir.
Ajansımız, ihtiyaç duyulan ancak ihtiyacın farkında olunmadığı, farkedenlerin ise ürkerek girmediği kaotik vakalara kolları sıvama amacıyla 2012 yılında faaliyetlerine başladı.
Innomind Strateji Ajansı’nın kurucusu Mustafa Emin Palaz’ın biyografisiyle ilgili detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
Hikayemiz
Türkiye’nin kompleks stratejik ihtiyaç odağında kurulmuş ilk strateji ajansının yolculuğu
Çıkmazdan Çıkış Farkındalığı
2008'de kurulan Mustep Gelişim Hizmetleri bünyesinde bir müşteri vakası ile imkansız sanılan süreçlere çözüm sağlayabildiğimizi fark ettik. Önce bir KOBİ, akabinde uluslararası bir şirketler grubu... Bu katma değerler, yeni odağımızı belirlememizi sağladı.
Yarını Okumak Yetmiyor
2015'te paylaştığımız raporumuz, her ne kadar kendini ispatlasa da 2020 itibariyle bilimsel altyapımızı zenginleştirerek yeni bir rota çizmeye başladık.
Global çaptaki networkümüzden destek alıp teknik altyapımızı da geliştirdik.
Karmaşık Projeler
Hazerfen prensipleriyle, sektör bağımsız şekilde, karmaşık projelere danışmanlık rolleri üstlenmeye başladık.
Zorlu coğrafyalarda tarımsal yatırımlardan uzay metalürjisine, otomotive, e-ihracata, perakendeye...
İnsan Temelli
Stratejik Çözümler
Deneyimlerimiz krizlerin kaldıraç sağladığını gösterdi. Kurumunuzda akut bir kriz varsa, bu iyi haber! Yok ise sakince büyümenizi sağlayacağız!
Stratejik Yolculuk
Stratejik bir hamleden önce stratejinin ve öncesinde kültürün işlevsel şekilde netleştirilmesi
Uygun Araçlar & Modeller
Yetkin saha deneyimleri ışığında geliştirilmiş araçlar ve modellerden ihtiyaca uygun olanların, ihtiyaç odaklı lokalize edilmesi
Disiplinlerin Çerçevelendirilmesi
Multi, inter ve transdisiplin çalışma modellerinden ihtiyaca uygun şekilde çözüm mimarisinin netleştirilmesi
Uygulanabilir Planlama
Planlamada kalmayıp uygulamaya dökülmesi ve raporla takip edilmesi
Finansal ve Finansdışı Kazanımlar
Yatırımcılar, sponsorlar, uluslararası fonlar ve ihtiyaç duyan otoritelerin standartlarında somut ve soyut kazanımlar