Birçok operasyon, pazarlama, finans ve benzeri şirket sıkıntısının altında o şirketin veya departmanın değerlerinin belirsizliğinin yattığını biliyor muydunuz?
Farkında olarak veya olmayarak, değerleriniz odağında hareket edersiniz. Bazen bu değerleri yönetir, somut kazanımlar elde edersiniz; bazense farkında olmadan hareket edersiniz ve bu durum çelişkilere sebep olabilir.
Artık yönetim psikolojisinde hak ettiği önemi kazanan bu faktörün üzerine yıllardır çalışıyoruz.
İşte bu nedenle, değerlerinizi keşfetmek ve güçlendirmek için size özel bir analiz süreci geliştirdik. Bu süreç, değerlerinizi netleştirmenize ve işinizde veya hayatınızda daha tutarlı ve güçlü kararlar almanıza yardımcı olacak.
Tüm eylemlerinizin karar vericisi değerleri belirginleştirme üzerine, aşağıdaki formu doldurarak bu keşif yolculuğunuzun ilk adımını atabileceksiniz.
Kendi kendinize bu analizi yapabilmeniz için aşağıda temel adımlarımız var.
Size bir şekilde temas eden değerleri seçin. İstediğiniz kadar seçim yapabilirsiniz.
Seçtiğiniz değerleri değerlendirerek eleme yapmaya başlayın.
Sadece seçtiğiniz değerler üzerinden bir eleme yaparak, toplam değer sayısını 3e kadar indirin.
Son kalan 3 değerinizi sorgulayarak iç sesinizi dinleyin. Değerlerinizi tespit ettiğinize dair tatmin değilseniz baştan başlayabilirsiniz.
İletişimde kalalım isterseniz cevaplarınızı kaydedebilirsiniz. Kendinizle ilgili bir bilgi paylaşmak istemiyorsanız kaydetmeye de bilirsiniz.
‘’Web sitemizde yayınlanan değerlerimizle şirketimizin gerçekte sahip olduğu değerler çok farklı çıktı. İlginç olan ise gerçekte sahip olduğumuz değerlerin bize pazarlama ve satış alanında çok daha büyük güç katması. Bunu ilk başta görememiştik ancak aldığımız hizmet duygusal bir konuyu nasıl operasyon ve satış unsuruna çevirebileceğimizi gösterdi. Bunun için mutluyuz!’’
"Pazarlama için bize empoze edilen değerler ve bizim gerçekte yürüttüğümüz değerlerin farklı olması... Gerçek değerlerimizi belirlemek de tek başına yetmedi, projelerimizde nasıl işlevsel olabileceğini de görmemizi sağladınız."
"Krizlerde Değerler yazınızı yıllar önce okuduğumda çok bir şey ifade etmemişti. Proje krizimizin gizli değerlerimiz sayesinde çözüldüğünü gördüğümde çok şaşırmıştım. Artık kurum manifestomuz, gerçekçi ve sahiplenebiliyoruz. Teşekkürler"
Tekrar eden problemler, korkutucu sürprizler, hazırlıklık yapılamamış gelişmeler ve çok daha fazlası için yetkin Innomind Strateji Ajansı uzman havuzumuz, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan 8, 9, 12 ve 16. maddeleri benimseyerek operasyonlarına yansıtır. Katı şekilde uyguladığımız etik kodlarımızı inceleyebilirsiniz.
© 2012-2024 by Innomind Strateji Ajansı